Bread&Butter by Zalando

Wizją Zalando jest łączenie ludzi z modą. Konsumenci zyskują dostęp do świata mody, w którym mogą integrować się z markami. Dlatego Zalando przejęło dawne targi mody Bread & Butter i otworzyło je dla publiczności. 
Bread & Butter by Zalando poświęcone jest najnowszym trendom i innowacjom. Widzowie będą mieli okazję zapoznać się z najgorętszymi nowościami od swoich ulubionych marek, a wszystko to odbędzie się w atmosferze innowacyjności. 

Koncept

Przed przejęciem Bread & Butter przez Zalando w zeszłym roku impreza była zamkniętymi targami branżowymi o charakterze B2B, które odbywały się w ramach tygodnia mody w Berlinie. Wraz z nową odsłoną Bread & Butter i motywem przewodnim NOW impreza otwiera się na konsumentów, stając się wydarzeniem skierowanym do fanów mody i muzyki z Berlina i nie tylko. W czasach demokratyzacji mody wiodąca w Europie internetowa platforma modowa oferuje innowacyjne wydarzenie, w ramach którego marki mogą zaprezentować swoje najciekawsze koncepcje i najnowsze produkty na zbliżający się sezon jesień-zima, oferując produkty na sprzedaż.
 
 
Partnerzy Music & Brand 

W ramach Bread & Butter by Zalando swoje produkty przedstawi ponad 25 międzynarodowych marek takich jak adidas, Converse, Eastpak, Lee, Levi’s®, Marina Hoermanseder X Hello Kitty, Nike, Reebok, Stance, Vans i wiele innych. Widzowie będą mieli niepowtarzalną okazję po raz pierwszy zobaczyć kolekcję obuwia włoskiej marki luksusowej Marni, swoją premierę będzie miała również ponadczasowa kolekcja Gigi Hadid dla marki Tommy Hilfiger ‘Tommy X Gigi’. Impreza będzie również okazją do przekonania się, że w przyszłości dojdzie do fuzji technologii i mody: zLabels zaprezentuje kolekcje stworzone z pomocą inteligentnych maszyn.
Bread & Butter koncentruje się na pięciu motywach: ‘Get Physical’, ‘Fill your Feed’, ‘Mix it Up’, ‘Make it Yours’ oraz ‘Gear Up’. W nawiązaniu do nich marki będą oferować warsztaty, innowacyjne prezentacje oraz przedstawiać specjalne elementy kolekcji. Pokazy mody poprowadzą takie marki, jak HUGO, Puma, TOPMAN, TOPSHOP oraz Zalando, prezentując swoją interpretację mody pod hasłem „NOW”. Po prezentacji będzie istniała możliwość zakupu wszystkich produktów.
 
Poza najgorętszymi modowymi trendami widzowie będą mieli okazję usłyszeć najświeższe brzmienia: artyści występujący w klubie Arena zaprezentują brzmienia z całej Europy. Za oprawę muzyczną odpowiedzialni będą mistrzowie z Boiler Room z kilkunastoma występami na żywo.
Za wizerunek Bread & Butter odpowiedzialny jest duet Craig & Karl znany z rozpoznawalnego języka wizualnego, zapewniając idealną, niezobowiązującą oprawę trzydniowego wydarzenia.
 
Pierwsza edycja Bread & Butter by Zalando odbędzie się w od 2-4. września 2016 w hali Arena w Berlinie.
Dalsze informacje oraz bilety są dostępne od 13. lipca 2016 na stronie breadandbutter.com


“Nasza koncepcja stanowi wyzwanie dla status quo. Zamiast klasycznych targów organizujemy ekscytujące wydarzenie modowe dla marek i konsumentów, dając im możliwość interakcji. Chcemy, żeby ludzie zainspirowali się nowymi trendami, mogli poznać najnowsze produkty i bezpośrednio dokonać ich zakupu. Dzięki Bread & Butter by Zalando konsumenci nie są już wykluczeni ze świata mody, to rodzaj zaproszenia, dzięki któremu mogą stać się jego częścią”, tłumaczy David Schneider, członek Zarządu Zalando.
 
 “Motto pierwszej edycji Bread & Butter by Zalando, które brzmi „NOW”, tworzy przestrzeń interakcji łączącą świat internetowy i rzeczywisty oraz intensyfikującą interakcje społeczne. Naszym celem jest stworzenie inspirującego i zaskakującego wydarzenia, które będzie poświęcone nie tylko najnowszym trendom ze świata mody i muzyki, ale również najgorętszym nowinkom ze świata wirtualnego, udostępniając je wszystkim”, wyjaśnia Carsten Heinrich, Vice President Brand Marketing Zalando.